And all the roads we have to walk are winding, And all the lights that lead us there are blinding.

Sov till halv elva imorse och jisses så skönt det var att få sova lite! Städade åt min kanin och sen städade jag lite i mitt rum. Hann med att spela monopol med mina bröder och det gick inte riktigt så bra som jag hoppats på. Gick ner till kulturhuset sen och Lulle gjorde mig sällskap.

Sitter nu i logen med lite härligt folk. Ska snart sälja fika och sen ska jag hem. Blir att käka med familjen och vad som händer efter det får vi se.


Jonnyboy och Limpan!

Kommentarer
Postat av: j

åhhh guhh vad jag saknar er, dags att ses snart :)?



kraaam !!!!!!!!! <3

2012-01-28 @ 20:17:23
URL: http://aanderssonan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så söta ni är!

2012-01-28 @ 23:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0