Can you tell me, do I end up happy?

Jag gick och lade mig vid halv åtta igårkväll. Inte ofta det händer :) Sov dock riktigt dåligt och vaknade flera gånger. Så pigg var jag inte i skolan direkt. Men jag blev glad direkt första lektionen då läraren sa att vi skulle få sluta klockan 11:35. Hur skönt?
Har kollat film med syster nu och ska iväg till stallet snart. Vi ska bara plugga lite först, på något tekniskt system. Jag fattar inte allt för mycket. No är inte min grej. Just nu har jag lite halv panik med över gymnasiet också.
SYV var i våran klass idag och pratade om valet igen. Jag vet ju inte vad jag vill! Hjälp.
Nae, vi hörs hörreni!

Dagens citat:
Hjälp någon uppför ett berg samtidigt som du bestiger det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0