Det här är mitt liv, jag lever min dröm, har tagit mig hit, utan rast eller sömn.

Vi missade mer lektioner än planerat, bussarna gick inte så bra som vi trodde och vi kom på att vi behövde mat också. På vägen till stan gjorde jag, Ebba och Elin en god gärning som är värd dagens ros.
Vi åt supergod buffé och levde livet. Sen skulle vi till Folkunga och gick vilse på en kyrkogård. Men det gjorde inget för vi var ändå tidiga :)
Väl på folkunga så blev vi uppdelad ei grupper och vi fick kolla runt på skolan, vara med på en lektion, sitta och prata och ja, bara kolla läget helt enkelt. Det kändes faktiskt jättebra och jag kanske är klar med mitt första val nu :) Yeeei! Åkte hem med bussen sen och gick hem till pappa för att packa alla grejor. Är hemma hos mammut nu och pluggar. Kör blev det ingen för den var inställd.. Surt..

Nae, ska plugga vidare.
Tjao!


Kommentarer
Postat av: elin

Ska du säga Linn! :)

2012-01-31 @ 19:23:43
URL: http://ristenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0