Gråt åt kära du det är lika bra.

Hej hopp! Skolan var förjävlig idag ungefär. Fem lektioner innan lunch och jag var hungrig. Sur blev jag och skällde lite på min lärare för att hon är dum. Hihi! Vad mer? Jag har jobbat som en tok med mitt tekniska system och det börjar bli rätt bra om ni frågar mig. Vet inte om Marita håller med, hon säger bara.
- Fortsätt skriva, utveckla, skicka in igen! Det är så en processkrivning fungerar lilla gosegrisen. Lite rolig är hon allt. Idrott sista lektionen vilket var styrka. Jobbigt men bra!
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Ska kanske ut till stallet sen och lyssna på när de pratar om gymnasiet som ska vara där. Verkar vara rätt bra, men jag ska inte gå där. Hästarna får stanna som en hobby!
Mat-time :D

Puss!

Dagens citat:
Vad hjälper det att ha en massa idéer om man inte förverkligar dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0