I just want the world to dance.

Jag kom precis hem från en liten promenix med mamma. Vi var vid kulturhuset och hämtade mammas smink som hon hade glömt. Där har jagh förövrigt tillbringat hela eftermiddagen och kvällen- på kulturhuset alltså. Fix med hår, fika osv osv. Var även och handlade lite och hur gick det egentligen? Nja sådär. Tappade ungefär allt och John fick gå efter mig och plocka upp allting jag tappade ;) Haha. Fick träffa Jull med, iiiiih!!
Andra akten chillade jag och John lite i logen och jag lyckades somna.
På kvällen blev det lite pizzamys och trevligheter med alla i ensemblen. Vi körde rappakalja, haha galet spel!! Men mitt lag, bestående av mig, Robert var bäst. Vi kom bara näst sist. Roligt hade vi iallafall :D

Nu är klockan kvart över tolv och jag har bakat. Tänkte få bort sminket, borsta tänderna och sen sova!

Puss!

Kommentarer
Postat av: jull

lull<3

2012-01-08 @ 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0