Jag försöker lära mig att förstå dig.

God fortsättning alla!

Bloggning blev det ingen alls igår, som ni märkte :) Jag hade fullt upp hela dagen. Först blev det stallet på förmiddagen. Sen fars vilket innebar fikasäljning och en hel del bus med Jull <3
Efter det gick jag hem och klädde om. Åt hemma och sen gick jag och Moa. Kvällen blev bra. Kulturhuset, ute i Åtvid och sist bron. Galet mycket folk där men det var roligt :)

Idag har jag sovit länge och sen var jag i stallet. Efter det böev det inventering på ICA. Om jag säger såhär: Jag har haft roligare. Jävla massa kakor och barnmat.
Nu är jag hemma hos min fina mamma och vi har kollat på en hysterisk film. Nu kollar vi på någon ny film. Ska snart sova tror jag.

Vi hörs imorgon. Pussen!


haha, vi är söta! <3

Kommentarer
Postat av: jane

<3

2012-01-02 @ 23:25:00
URL: http://janetember.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0