Några ord om stora saker, här finns allt för alla smaker!

Prova på dag på facetten idag, det var rätt roligt faktiskt. Slappt med för den delen.
Hade bara språk, NO och idrott sen. Skridskor på idrotten och det var rätt roligt faktiskt. Vi körde mest fotboll på isen. Det var livsfarligt men galet roligt. Eftersom jag inte är superduktig på fotboll så höll jag fast motståndarna istället :) Det var en bra taktik, men problemet var bara att de gjorde likadant och jag åkte i backen några gånger.. Haha, riktigt rolig idrottslektion måste jag säga!
Efter skolan blev det till stan med min käre far och vi bytte ett par shorts till mig. Jag fick med mig lite annat hem också :) Tack pappa för den trippen till stora staden, du är väldigt bra du!


Lite halvkass iPhonebild.
T-shirt, linne, strumpbyxor, nagellack, smycken.
Köpte mascara med, men det kom inte med på bild :)


Titta vilken sötsak som jag och Moa blev kompis med igår! Iiiih, gullis :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack Linnut, du var med jätteduktig! <3

2012-01-26 @ 21:20:41
URL: http://jennyochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0