Take me for what I am.

Blev en riktigt bra dag igår!
Först stan med älskade Emli. Vi lunchade och kollade i affärer hela dagen. Fick med mig lite av varje hem. Mycket nöjd över att jag hittade en kavaj :) älskar den! På bussen hem blev det en jäkla massa skratt. Hihi, som resten av dagen med ungefär. Vi gillar att bjuda på oss själva :D
Mamma hämtade mig vid stationen sen och det blev fars. Fixade håret på Jonna, Gun och Kerstin. Efter det blev det säljning programblad och kaffebiljetter. När det var klart så gick jag och John ner till kebabbaren och köpte pommestallrik. Blev jäkligt trötta efter så i pausen när vi skulle sälja fika blev det lite fel då och då.. Haha. Sen körde vi Wii och det var kul som fan. Vi dog hela tiden och skrattade åt allt. Vi var nog lite väl trötta. Hehe.
Kollade på film när jag kom hem och sen sooooova!

Idag, just precis nu käkar jag frulle och ska snart iväg till stallet. Efter det blir det fars igen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0