Vi har vandrat samma vägar, vi har delat samma drömmar.

Om det är meningen att man ska dö av geografi så har det nog prickat rätt. Jag hatar det.
Skolan överhuvudtaget nu är rätt blä!! Prov, inlämningsuppgifter och ett jävla tjat om nationella proven.

Red båda hästarna i stallet. Nu är jag hemma igen och har käkat. Jag har hittat en tröja i garderoben som jag glömt bort att jag köpt med, det är lyckat. Det var inte ens längesen jag köpte den. Jaja, glad blev jag :)
Vad gör jag nu? Jag tycker synd om mig själv pga geografin. Fast inte hjälper det, bara att bita i det sura äpplet och tugga (eller?)

Så, nu ska jag ägna mig åt det jag ska. Snart iallafall. Nu. Ja, nu.

Hejdåååå!


så glad ska jag vara imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Carrobull

sötnöt !

2012-01-24 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0