What if we were made for eachother?

Det var riktigt segt vid farsen idag. Gav mig ut och sprang efter, jag är duktig!
På kvällen nu har jag sett på film och haft lite mys med familjen. Galna är vi.
Imorgon väntar skolan och jag är sådär taggad. Jaja, lika bra att få den här veckan att gå med. Mycket att göra!

Har glömt lite citat med under veckan, så här kommer de som jag glömt :)

"Om ett fönster av möjligheter öppnar sig- dra då inte ner rullgardinen"

"Äventyr är ofta ett resultat av dålig planering"

"Den som inte vill se framåt eller bakåt får se upp"

Nu ska jag säga tack också:
Mamma- tack för att du alltid finns där. bättre mamma finns faktiskt inte.
Pia- tack för ditt roliga sms och för att du är så underbar.
Jull- tack för att du fick mig på humör vid farsen, med massa kramar.
Moa- tack för ditt gulliga sms och för att du är världens bästa syster.
Pappa- tack för att du är du. för att du gör allt för mig.
Elias- du är världens bästa bror, du är galen, precis som jag.
Heléne, Lucas- ni gör familjen väldigt bra. middagarna blir skratt!
Farmor- tack för att du säger så fina, roliga saker jämt.
Mormor- du bryr dig så mycket! tack!

Idag har ni gjort mig glada som satan. Ni är alltid bra, men just idag, så var det ni som gjorde min dag bra!


lite halvgammal bild :)


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

finis <3

2012-01-16 @ 19:50:06
URL: http://moajonsson.blogg.se/
Postat av: jane

tack för att du kollade på farsen med oss!:D<3

2012-01-18 @ 18:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0