Why am I so afraid to lose you when you are not even mine?

Efter skolan blev det ju stan. Åkte med pappa in istället för buss.. Han och jag gick en sväng på stan. Köpte födelsedagspresent som jag skulle och så fick jag även med mig två tröjor hem.
Sen blev det ju öppet hus då. Nu känner jag mig glad och har en adrenalinkick ungefär. Varför vet jag inte riktigt än. Bestämt mig för gymnasium har jag inte gjort än. Det är mycket svårare än vad jag trodde. Men ska på möte imorgon med SYV så snart så :) Hehe. 

Ska sova nu tänkte jag! Sovmorgon imorgon, wihu! :)

Puss!  

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej, jag tänkte eftersom du gillar rothbart, kanske du gillar detta! själv är jag trogen följare till henne .



http://jinxedv.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment Detta är min blogg, vilket inte är poengen men , jaa kolla gärna in! Har nämligen en tävling i bloggen!! :)

2012-01-20 @ 01:05:53
URL: http://jinxedv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0