En gång var han bara min och vi älskade varann.

Jag hade en grymt bra piano och sånglektion igår. Fick spela med Clara istället eftersom Agneta inte var hemma. Det gick faktiskt jättebra och jag lärde mig en hel del. Var kvar i två timmar efter min pianolektion var slut och fick träna massa sång med Clara. En massa bra tips och övningar fick jag prova och det var coolt som bara den!
Det gav hur mycket som helst verkligen.
Idag har min dag bestått av att blivit väckt av en galen Lisen, fikat med trevligt folk, pluggat och gått promenad med mammut. Nu ska jag slänga mig framför TV:n för att kolla på one tree hill. Ska hjälpa till med kvällsfodring i stallet ikväll. Det är nog det mest ansträngande jag tänker göra mer idag. Är trött som två och har ont i skallen. För mycket stress och för lite tid. Not good at all!
Puss på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0