I never really cared until I met you.

Hade självförsvar på idrotten idag. Haha, ja det var intressant. Det var roligt :D
Var hos mina sysslingar på eftermiddagen. En hel del spel, bus och mys med Nellie. Hon är för söt den lilla ungen!
Mamma: - Får jag någon kram Nellie?
Nellie- Nej, det är bara Linn som får mina kramar.
Hihi :) Fick ett armband av henne med. Gulligt! Hon sa att jag till och med fick ta hem det och ha det på mig. Men det var väldigt noga att ta av det innan man somnade. Klok tjej!
Nu ska jag lägga mig och läsa lite :) Sen sova! Sovmorgon imorgon :)
några månader innan Moa förstod innebörden av självförsvar!

Kommentarer
Postat av: idafagberg

tack gulliga linn! <3

2012-03-02 @ 15:24:19
URL: http://idafagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0