Jag kan bara säga, kom tillbaks. Den här världen är så underbar!

Tror nog faktiskt jag hade världens bästa födelsedag igår!
Började ju med att träffa massa fint folk på nattinnebandyn, hem och sova några timmar för att sedan bli väckt av vacker sång. Sen var lite av släkten var här, underbara fina!
Sen på kvällen kom tjejerna hit och myste. Var ute sen och träffade på andra roliga :) Somnade sedan med bästavän bredvid.
Världens bästa vänner har jag! Ingen nämnd ingen glömd!
Idag ska jag ta det lugnt. Kanske blir stallet en sväng. Ska iallafall ut på en långpromenad. Får se om jag tvingar med mig någon :) Hihi!!
Hoppa in i duschen nu ska jag iallafall och sen får vi som sagt se.
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Jull

Grattis grattis grattis!

2012-03-18 @ 14:07:54
Postat av: Lull

Tack tack tack!

2012-03-18 @ 18:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0