Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer.

Evelina tycker att jag är dålig på att blogga.. Jag håller med.
Ska väl ta tag i min lilla blogg igen då :)
Har haft en kanonhelg med firande. Av Jerker och Karolina fick jag en skiva som jag spelade in när jag var runt 5-6 år. Haha, kul att höra att jag älskade musik redan då. Fick ett finfint elpiano av pappa och Heléne med. Har spelat hur mycket som helst så har ganska ont i fingrarna idag. Vad hände mer i helgen? Jag hade stalljour, vilket gick bra! Sen fick min kanin flytta ut till stallet med, hon kommer få det jättebra där! Har sett klart på andra säsongen av one tree hill med och jag grät en hel del. Nu är det iallafall dags för tredje säsongen, can't wait!
Nu ska jag lära mig lite om andra världskriget.
Puss!


gammal, ful och ja, knäpp bild.

Kommentarer
Postat av: ewz

Ful bild, fin vän.

2012-03-27 @ 13:28:57
URL: http://eewwzz.blogg.se/
Postat av: Linn

Helt klart!

2012-03-28 @ 11:37:22
URL: http://linnsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0